W jaki sposób ustrzec się pomyłek podczas wyjazdu integracyjnego?

W współczesnych czasach praca na etacie wcale nie jest prosta. Zdarzają się niezwykle nieczęsto pracodawcy, którzy dbają o porządne samopoczucie swoich podwładnych i fundują im pożyteczne szkolenia czy również na przykład imprezy integracyjne.

Jeśli chodzi o szkolenia, to niektórzy są w stanie się spierać, czy jest to tak obszerna przyjemność, skoro marnuje się na ogół weekendy lub ewentualnie nawet znacznie więcej czasu, a do tego niesłychanie wielokrotnie wszystkie kursy są organizowane gdzieś w wielkich miastach, niekoniecznie tam, gdzie mieszkamy.

Wolno więc zrozumieć, że wyjazd na takie szkolenie może stanowić kłopot dla niektórych, głównie dla pań prowadzących dom, które nie zawsze mają jak zostawić dzieci na kilka dni. Jednakże trudno jest odgadnąć niechęć niektórych pracowników do wyjazdów czy imprez integracyjnych, zwłaszcza kiedy są one organizowane przez pracodawcę, czyli to on wszystko opłaca zapraszając podwładnych. Może strach pojawia się z powodu perspektywy spożycia obszernej ilości alkoholu, która z kolei może sprawiać nadmierną szczerość względem współpracowników. Są ludzie, którzy mają niesamowite szczęście do tego, żeby zatrudniać się w bardzo dobrych z możliwych miejscach pracy. Każdy z nas zna kogoś takiego. Tobie ludzie nie dość, że robią to, co lubią, za pieniądze takie, jakich oczekują, to jeszcze spotykają ich przyjemności, o jakich inni nawet sam na sam liczyć nie mogą.

Albowiem, niektórzy mają to szczęście, że w pracy natrafiają na niezwykle sympatycznych wspólników, z którymi od razu znajdują wspólny język i w szeregu przypadków tak powstają wieloletnie przyjaźnie. Tacy ludzie usatysfakcjonowani też ze swojej pracy uwielbiają spotykać się poza miejscem pracy, a gdy w jednostce gospodarczej pojawiają się nowozatrudnione osoby, ekspresowo organizują team building. Naturalnie ich przełożony widzi w tym ogromny pozytyw, bo pracobiorcy zadowoleni, lubiący swoją pracę i dogadujący się bez kłopotu ze współpracownikami są o dużo bardziej wydajni oraz efektywniej pracują aniżeli podwładni zahukani, którzy nie widzą jakichkolwiek pozytywów ani w swojej pracy, ani pośród osób, z którymi muszą każdego dnia pracować.

You may also like...

Dodaj komentarz